20.2.2008← Takaisin

Kansalliset ryhmät Lahden maailmancupeihin valittu

Suomen Hiihtoliitto on valinnut maastohiihtäjät Lahden maailmancupin kilpailuiden kansallisiin ryhmiin. Salpausselän Kisoissa ohjelmassa on 1. maaliskuuta vapaan sprintti ja 2. maaliskuuta naisilla 10 kilometriä ja miehillä 15 kilometriä perinteisellä hiihtotavalla.

Ryhmissä ovat seuraavat urheilijat:

Miehet:
    Sprintti (v): Niklas Colliander Vantaan Hiihtoseura, Antti Häkämies Anjalan Liitto, Sami Jauhojärvi Vuokatti Ski Team Kainuu, Kusti Kittilä Kalajoen Junkkarit, Veli-Pekka Kurunmäki Keuruun Kisailijat, Ville Nousiainen Kouvolan Hiihtoseura, Anssi Pentsinen Jämsänkosken Ilves, Olli-Pekka Tolvanen Joensuun Kataja, Ville Verkama Kuusamon Erä-Veikot, Jesse Väänänen Lahden Hiihtoseura.

15 km (p): Ilkka Junnila Kuusamon Erä-Veikot, Martti Jylhä Vuokatti Ski Team Kainuu, Lari Lehtonen Imatran Urheilijat, Toni Närväinen Liperin Hiihtoseura, Olli Ohtonen Vuokatti Ski Team Kainuu, Markus Pörsti Kiteen Urheilijat, Thomas Ramstedt Pargas IF, Matias Strandvall IF Minken, Olli-Pekka Tolvanen Joensuun Kataja, Jesse Väänänen Lahden Hiihtoseura.
    Naiset:
    Sprintti (v): Maija Hakala Hämeenlinnan Hiihtoseura, Marjo Korander Vihdin Viesti, Anne Kyllönen Kainuun Hiihtoseura, Mari Laukkanen Kontiolahden Urheilijat, Marjo Loukkola Vuokatti Ski Team Kainuu, Satu Pirttiniemi Kuoreveden Kärki, Mirva Rintala Lappeen Riento, Sanna Soudunsaari Posion Pyrintö, Silja Tarvonen Kangasniemen Kalske, Ann-Mary Ähtävä Kainuun Hiihtoseura.

10 km (p): Kirsi Antila Jämin Jänne, Maija Hakala Hämeenlinnan Hiihtoseura, Marjo Korander Vihdin Viesti, Anne Kyllönen Kainuun Hiihtoseura, Marjo Loukkola Vuokatti Ski Team Kainuu, Mona-Liisa Malvalehto Lahden Hiihtoseura, Eveliina Mäyrä Iisalmen Visa, Kirsi Perälä Huhtasuon Hiihto, Satu Pirttiniemi Kuoreveden Kärki, Ann-Mary Ähtävä Kainuun Hiihtoseura.