3.5.2007← Takaisin

Jylhä jatkaa SHL:n Valmentajakerhon johdossa

Suomen Hiihtoliiton Valmentajakerhon vuosikokous pidettiin perinteisen kevätseminaarin yhteydessä Vuokatissa. Kokous valitsi yksimielisesti Reijo Jylhän edelleen kerhon puheenjohtajaksi.

Valmentajakerhon kevätseminaarissa oli paikalla 111 osallistujaa. Vuosikokouksen puheenjohtajana toimi kerhon kunniajäsen ja entinen puheenjohtaja Rauno Kaukokari ja sihteerinä Ann-Mary Ähtävä.

Puheenjohtajana jatkaa Reijo Jylhä, joka on Valmentajakerhon hallituksessa yksi maastohiihdon edustajista. Muiksi maastohiihdon edustajiksi valittiin Jorma Hovi ja Markku Backman. Muut lajit nimeävät edustajansa myöhemmin.

Perinteiseen tapaan Valmentajakerhon vuosikokouksessa palkittiin ansioituneita valmentajia. Valmentajakerhon diplomin pitkäaikaisesta ja valtakunnallisesti merkittävästä työstä saivat Eero Hietanen ja Esko Paavola. Kunniakirjan Suomen hiihdon hyväksi tehdystä pitkäaikaisesta ja ansiokkaasta valmentajatyöstä saivat Jussi Piirainen ja Mikko Virtanen.

Vuosikokous päätti pitää jäsenmaksun ennallaan eli 35 eurona. Hiihtäjä-lehden sisältävänä jäsenmaksu on 51 euroa. Halukkaat voivat samassa yhteydessä liittyä myös Suomen Valmentajat ry:n jäseneksi, lisähinta on 25 euroa.