3.6.2008← Takaisin

Huippuhiihtäjiämme esittelemässä ISC asuja Jukolan viestissä 14.-15.6.2008

ISC tuotemerkillä on vahva asema suomen suunnistusväen keskuudessa. Samanlaista jalansijaa ja tunnettavuutta tuotemerkkinä rakennetaan myös hiihtoväen ja seurojen keskuudessa yhteistyössä Suomen Hiihtoliiton harrastehiihdon sektorin ja ISC:n kesken.

Suomalaisista huippuhiihtäjistämme Riikka Sarasoja ja Ville Nousiainen käyttävät omina asuinaan ISC asuja ja ovat Jukolassa esittelemässä tuotteita. Viron hiihtäjistä osastolla toimii esittelijänä sympaattinen Andrus Veerpalu.

ISC - huipputuotteita yli 20 vuoden kokemuksella

Ilves-Extra -yritys on Eu:ssa toimiva, ompeluteknisesti vaativien urheilu- ja vapaa-ajanvaatteiden tuottamiseen erikoistunut tekstiilitehdas. Yrityksen tuotevalikoimassa on yli 300 urheiluun ja liikuntaan suunniteltua vaatemallia. Ja kaikki valmistetaan yli 20 vuoden kokemuksella!

Yli 300 mallia

ISC suunnittelee, testaa ja valmistaa kilpailuvaatteet suunnistukseen, juoksuun, hiihtoon, ampumahiihtoon, rullaluisteluun, soutuun, yleisurheiluun ja moniin muihin lajeihin. Tärkeitä ovat myös seura-asut, harjoitusvaatteet, talvitakit ja -housut, kuoritakit ja -housut, vapaa-ajanhousut, pusakat, pipot.

Tuotteita myydään itseään arvostaville kuluttajille, joille laatu ja käyttömukavuus ovat tärkeitä tekijöitä ostopäätöstä tehtäessä.

ISC:llä ja Suunnistajan kaupalla on yli 2000 neliön myynti- ja esittelyteltta Tampere-Jukolan -alueella Teiskossa!

Tule katsomaan ja tutustumaan seura-asuvalikoimaan myynti- ja esittelytelttaan Jukolan viestin aikaan. Tee tilaus vaikka heti ja sovi sovitussarjan ajankohdasta seuraasi.

Hiihtoasuja esittelee NeonSportin omistaja Pentti Hiirijoki, joka hoitaa sovitus- ja tilausprosessit hiihtoasujen osalta seuraasi. Toivotamme hiihtoseuraväen tervetulleeksi ajan kanssa tutustumaan valikoimaan ja moikkaamaan myös Riikkaa ja Vielleä!

Lisätietoa PDF esitteestä!