2.11.2007← Takaisin

Hiihtoliiton väki monessa mukana Skiexpossa

Lunta on etelään luvassa, kun hiihtoväki tapaa Skiexpo-messuilla Helsingissä. Hiihtoliiton lajit ovat vahvasti esillä - maastohiihto kokonaan omalla osastollaan, muut lajit yhteistyökumppanien vieraina.

Maastohiihdon osastolla on saatavissa paljon tietoa siitä, mikä nyt on ajankohtaista. Kysymyksiä voi esittää vaikka lajijohtaja Per-Ole Lindellille tai nuorisopäällikkö Timo Rautiolle tai Kari Lindforsille, joka tuntee seurakentän kuin omat taskunsa. Voitelun viimeisimmät niksit antaa maajoukkueen voiteluekspertti Jari Nieminen. Tulevista tapahtumista voi kertoa vaikka Kisakallion Lauri Ikävalko, joka isännöi maastohiihdon suurta nuorisoleiriä tulevana kesänä ja paljon muuta. Ja ennen kaikkea - osastolta voi poistua ihka uuden auton tai moottoripyörän tai muun arvokkaan tuotteen omistajana. Siihen antavat mahdollisuuden Hiihtoliiton 100-vuotisjuhla-arvat, joita on osastolla jaossa ja joita voi siellä myös aktivoida internet-yhteyden kautta.