25.12.2009← Takaisin

Hiihtoliiton Skipassilla / kilpailulisenssillä - Huipputarjous Vuokatissa!

Kotona ladut ei kunnossa? Pakkasjakso tulossa? Valmistaudu kisoihin hyvissä olosuhteissa. Hyödynnä nyt SHL:n Hiihtopakettia!

SHL - Hiihtopaketti
Hiihtoliiton Skipassilla / kilpailulisenssillä 20.12.2009 -31.01.2010 majoitus hotellitason 2h huoneessa vain 29 e/hlö/vrk.
Hinta sisältää:
- majoituksen aamiaisella,
- kuntosalin ja hotellisaunan käytön ja
- erikoisetuna mahdolliset latu- ja hiihtotunnelimaksut.

(Hinta 1h hotellihuoneessa 54 e/vrk)

Pidämme hiihtotunnelin avoinna ja ensilumen ladun huippukunnossa aina siihen saakka kun luonnonlumi riittää ulkolatujen huoltamiseen. Luonnonlumilatujen avauduttua hiihtotunnelia ei suljeta kokonaan, vaan se siirtyy palvelemaan hiihtäjiä kovina pakkaspäivinä. Hiihtotunneli avataan päivinä, jolloin pakkasta aamulla klo 10 on 20 astetta tai enemmän. Tunneli on silloin avoinna klo 10 -14.

Haluamme kaikin keinoin varmistaa kilpahiihtäjille parhaat mahdolliset harjoitteluolosuhteet.

Lisätietoja, varaukset myyntipalvelumme:
- ma-pe klo 8-16 puh. (08) 6191 500