20.11.2007← Takaisin

Hiihtäjät valittu kansallisiin ryhmiin Rukalle

Suomi saa Rukan maailmancupin kilpailuihin 1.-2. joulukuuta myös kansalliset ryhmät, joten maailmancupissa vauhtiaan testaamaan pääsee suuri joukko suomalaishiihtäjiä.

Kansallisiin ryhmiin on valittu seuraavat urheilijat:

Naiset:

Sprintti: Maija Hakala Hämeenlinnan Hiihtoseura, Ulla Kiili Tampereen Pyrintö, Marjo Loukkola Vuokatti Ski Team Kainuu, Anne Mäkinen Tarvasjoen Urheilijat, Mirva Rintala Lappeen Riento, Riikka Sarasoja Lappeen Riento.

10 km (p): Maija Hakala Hämeenlinnan Hiihtoseura, Anne Kyllönen Kainuun Hiihtoseura, Marjo Loukkola  Vuokatti Ski Team Kainuu, Kerttu Niskanen Vieremän Koitto, Mirva Rintala Lappeen Riento, Riikka Sarasoja Lappeen Riento, Silja Tarvonen Kangasniemen Kalske.

Miehet:

Sprintti: Antti Häkämies Anjalan Liitto, Martti Jylhä Vuokatti Ski Team Kainuu, Kusti Kittilä Kalajoen Junkkarit, Keijo Kurttila Kuusamon Erä-Veikot, Matti Nevala Vihdin Viesti, Petri Nevalainen Liperin Hiihtoseura, Ville Nousiainen Kouvolan Hiihtoseura, Lauri Pyykönen Vantaan Hiihtoseura, Olli-Pekka Tolvanen Joensuun Kataja, Ville Verkama Kuusamon Erä-Veikot.

15 km (p):  Niklas Colliander Vantaan Hiihtoseura, Ilkka Junnila Kuusamon Erä-Veikot, Matti Kylmälä Alatornion Pirkat, Petri Nevalainen Lieksan Hiihtoseura, Olli Ohtonen Vuokatti Ski Team Kainuu, Markus Pörsti Kiteen Urheilijat, Thomas Ramstedt Pargas IF, Tero Similä Ylivieskan Kuula, Kari Varis Joensuun Kataja, Jesse Väänänen Lahden Hiihtoseura.