6.11.2007← Takaisin

Hiihtäjät pääsivät ladulle Saariselällä

Hiihtoliiton maastohiihdon valmennusryhmät aloittavat keskiviikkona leirejään Saariselällä, jossa hiihtäjiä odottaa erinomaisen talviset olosuhteet. Hiihtäjät pääsivät erittäin hyvässä kunnossa olevalle ensilumenladulle tiistaina.

Saariselän ensilumenlatua oli tiistaina valmiina kaksi  kilometriä. Keskiviikoksi latu pitenee jo 3,5 kilometriin. Leiriharjoitusten lisäksi ladulla vilisee hiihtäjiä viikonloppuna, jolloin Saariselällä hiihdetään FIS-kilpailut.

Hiihtoliiton valmennusryhmiin kuuluvia hiihtäjiä on saapunut Saariselälle lauantaista lähtien. Ladun valmistumista odotellessa hiihtäjät ovat viihtyneet ulkona lenkkeilyn lisäksi muun muassa tenniksen, sulkapallon ja saliharjoittelun parissa.