22.12.2009← Takaisin

Hiihtäjä Matti Heikkinen solmi yhteistyösopimuksen ThermiSolin kanssa

Rakennuseristäjä ThermiSol Oy on solminut ensimmäisen huipputason sponsorointisopimuksensa maastohiihdon maailmancupin kärkisijoille nousseen Matti Heikkisen kanssa.

Kaksivuotinen sponsorointisopimus solmittiin Tampereella 22. joulukuuta 2009, ja se kattaa alkaneen kauden sekä kauden 2011.
– Matti Heikkinen näyttää vakiinnuttaneen hienosti paikkansa maailman hiihtokärjessä. Oman alamme kärkiyrityksenä yhteistyöllemme on luonteva pohja. Haluamme olla tukemassa lahjakkaan suomalaishiihtäjän matkaa kohti uusia huippusaavutuksia, toteaa ThermiSolin toimitusjohtaja Urpo Salminen.

Vantaan Hiihtoseuraa edustava Matti Heikkinen (s.1983) voitti joulukuussa maastohiihdon maailmancupin 15 kilometrin vapaan hiihtotavan kisan Davosissa. Voitto oli hänen uransa ensimmäinen maailmancupissa. Vuoden 2009 hiihdon MM-kisojen pronssimitalisti lähtee Vancouverin tuleviin talviolympialaisiin mitalin kiilto silmissä.

– Tähänastisten saavutusten valossa tavoitteena on olympiamitali, Matti Heikkinen sanoo. Vancouverin olympialaiset alkavat 12. helmikuuta 2010.

Lisätiedot:
Matti Heikkisen asiainhoitaja Vantaan Hiihtoseurassa Arto Suikka p. 0500 500 131
ThermiSol Oy, Urpo Salminen p. 0500 671 867, Jussi Aro p. 040 411 4554

ThermiSol Oy on vuonna 1962 perustettu rakennuseristeiden valmistaja. ThermiSol kuuluu kansainväliseen rakennusmateriaaleja valmistavaan ja myyvään CRH-konserniin. ThermiSolin eristetuotteita ovat ThermiSol-EPS, Platina-, XPS- ja Titan -eristeet rakentamisen ja teollisuuden tarpeisiin sekä sandwich-rakenteiset ThermiSol-elementit. ThermiSol Oy:n pääkonttori on Sastamalassa ja yritys työllistää yli sata henkilöä, vuoden 2008 liikevaihto oli 40 miljoonaa euroa. www.termisol.fi http://www.termisol.fi/