6.3.2007← Takaisin

Eduskunnan 100-vuotisjuhlatapahtuma Salpausselällä perjantaina

Suomen eduskunta, Lahden kaupunki, Suomen Hiihtoliitto ja Lahden Hiihtoseura järjestävät Lahden Sibeliustalossa perjantaina 9.3. Liikunta ja terveysseminaarin.

Salpausselän Kisojen yhteydessä järjestettävä seminaari on myös eduskunnan 100-vuotisjuhlatapahtuma.

Seminaarin avaa eduskunnan puhemies Paavo Lipponen. Tilaisuudessa puheenvuoron käyttävät myös eduskunnan varapuhemies Sirkka-Liisa Anttila, kansanedustajat  Jouko Skinnari ja  Anne Huotari, Lahden vs. kaupunginjohtaja Mika Mäkinen, Suomen Hiihtoliiton puheenjohtaja Jaakko Holkeri, Suomen Liikunta ja Urheilun puheenjohtaja Timo Laitinen sekä professori Tommi Vasankari.

Aamupäivän seminaarin jälkeen osanottajat siirtyvät seuramaan yhdistetyn maailmancupin osakilpailua.