5.8.2009← Takaisin

Maastohiihdon I- ja II-tason huoltokoulutukset syksyllä

Kesä ja kesälomat alkavat olla takanapäin. Hiihtoihmisten on aika suunnata katseet tulevaan talveen sekä varmistaa, että hallitsevat riittävät taidot suksien valinnasta ja huoltamisesta!

Talvet ovat nykyään vaihtelevia ja suksien oikea valinta sekä voitelut nousevat erittäin suureen arvoon. Kuten viime talvi osoitti, pitopohjasukset olivat välillä aivan korvaamattomat. Syksyllä pidettävillä huoltokursseilla oppii valitsemaan oikeanlaiset sukset eri keleille sekä saa oppia suksien voitelusta. Kursseilla näytetään, miten maastohiihdon huoltoryhmä tekee pitopohjasuksen ongelmakelille!

Ensimmäinen syksyn I–tason huoltokurssi pidetään Leppävirran Kymppiareenalla
    18. – 20.9.2009. Muista syksyllä pidettävien kurssien ajankohdista ja pitopaikoista löytyy tietoa: http://www.hiihtoliitto.fi/maastohiihto/koulutus/huoltokoulutus/

Varmista pikaisesti paikkasi huoltokurssille, sillä kursseille otetaan vain tietty määrä opiskelijoita. Näin kurssille osallistujille pystytään antamaan riittävät tiedot ja taidot suksen valinnasta ja huoltamisessa.

Syksyn kursseista voit myös tiedustella suoraan kurssin vetäjältä Jari Niemiseltä,
    040 739 9655, jari.nieminen@ppp.inet.fi