23.2.2011← Takaisin

Weber maastohiihdon yhteistyökumppaniksi

Saint-Gobain Weber Oy Ab ja Suomen Maastohiihto ovat tehneet yhteistyösopimuksen koskien talvikilpailukautta 2010–2011. "Yrityksemme on ollut mukana tukemassa maastohiihtoa vuosien varrella erilaisissa yksittäisissä tapahtumissa. Näin laajamittainen sopimus on osoitus maastohiihdon arvostuksesta konsernimme sisällä", kertoo Weberin markkinointijohtaja Timo Suominen

Suomen Maastohiihto ry:n puheenjohtaja Reijo Alakoski on iloinen uudesta maastohiihdon yhteistyökumppanista.
- Weberin mukaantulo yhteistyökumppaniksi on hieno asia, markkinointitiimimme on tehnyt hyvää työtä saadessamme Weberin mukaan maastohiihdon kumppaniksi. Maastohiihto haluaa omalta osaltaan edistää Weberin tunnettuuden ja liiketoiminnan kehittymistä tänä keväänä, niinpä yhteistyösopimuksemme sisällön yhtenä näkyvänä elementtinä tulee olemaan Weber logon näkyvyys maajoukkueemme kisa-asuissa, alkaen Holmenkollenin MM-kisoista, Alakoski toteaa.

-Yrityksemme on ollut mukana tukemassa maastohiihtoa vuosien varrella erilaisissa yksittäisissä tapahtumissa. Näin laajamittainen sopimus on osoitus maastohiihdon arvostuksesta konsernimme sisällä. Uskomme yhteistyömme rakentavan positiivista mielikuvaa yrityksestämme niin kotimaassa kuin kansainväliselläkin tasolla. Toivomme yhteistyömme auttavan omalta pieneltä osaltaan urheilijoitamme menestymään tulevissa kilpailuissa, toteaa markkinointijohtaja Timo Suominen Weberiltä.

Suomen Maastohiihto ry on vuonna 2009 perustettu maastohiihdon lajiyhdistys. Sen visiona on tarjota suuria elämyksiä ja tunteita, mukavaa yhdessäoloa, kansainvälistä menestystä ja hiihtoelämyksiä kaikille suomalaisille. Tavoitteena on pitää Suomi tulevaisuudessakin maastohiihdon huipulla, sekä luoda suomalainen, laadukas järjestelmä joka tukee kansainväliselle huipulle pyrkiviä urheilijoita.

Saint-Gobain kuuluu sadan maailman suurimman teollisuuskonsernin joukkoon. Weber on osa konsernin rakennustuotesektoria. Weber on suurin teollisten laastien ja laatoitustuotteiden valmistaja maailmassa. Euroopassa olemme myös markkinajohtaja julkisivurappaustuotteiden, lattiatasoitteiden, ja muiden rakennuskemikaalituotteiden valmistajana. Weber toimii 44 maassa ympäri maailmaa. Suomessa yrityksemme tunnetaan markkinointinimellä Weber. Historiamme ulottuu jo vuosikymmenten taakse. Lähinnä meidät tunnetaan tutuista tuotemerkeistämme Leca, Kahi ja Vetonit. Palvelemme asiakkaitamme 9 tehtaan, 4 aluevaraston ja noin 300 henkilön voimin.

Lisätietoja:

Suomen Maastohiihto ry:n puheenjohtaja, Reijo Alakoski, puh: 0400 561464