← Takaisin

Vaposta yhdistetyn pääyhteistyökumppani

Keskiviikkona 4. elokuuta pidetyssä yhdistetyn tiedotustilaisuudesta Helsingissä julkaistiin uusi yhteistyökumppanisopimus Vapo Oy:n kanssa.

Suomalainen bioenergiayhtiö Vapo Oy on solminut Finnjumping ry:n kanssa kaksivuotisen sopimuksen koskien yhdistetyn sponsorointia. Sopimus kattaa yhdistetyn A-maajoukkueyhteistyön, Suomessa järjestettävät Finnjumpingin alaiset yhdistetyn kilpailut sekä yhteistyön lasten ja nuorten kanssa.

Sponsorointisopimus antaa oikeuden Vapolle käyttää yhdistetyn urheilijoita viestinnässään. Osoituksena yhteistyöstä lasten ja nuorten parissa nuorten MM-ryhmä nimetään VapoTiimiksi.

- Sponsorointisopimus Vapon kanssa on yksi suurimmista yhdistetyssä koskaan tehdyistä sopimuksista. Yhteistyö parantaa merkittävästi sekä maajoukkueurheilijoiden että nuorten lupausten harjoitteluolosuhteita. Yhteistyökumppanuuden myötä me pystymme parantamaan valmennuksen ja leiritysten laatua, yhdistetyn päävalmentaja Kimmo Savolainen sanoo.

- Sopimus Vapon kanssa takaa entistä paremman pohjan pitkäjänteiselle toiminnalle. Tavoitteenamme on, että 4–8 vuoden kuluessa meillä on laajalla rintamalla urheilijoita maailman huipulla, Finnjumpingin hallituksen puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen kertoo.

Vapolle sponsorointiyhteistyö on merkittävä investointi. Bioenergiayrityksen tavoitteena on yhteistyön avulla kohentaa yrityskuvaa, harjoittaa suhdetoimintaa sekä osoittaa yhteiskuntavastuullisuutta.

- Yhdistetty on osuva yhteistyökumppani Vapolle. Urheilussa on mäkihyppy ja hiihto, meillä yritysmaailmassa taas on vastaavasti turve ja puu – kokonaisuus ratkaisee. Suomessa arvostettu, vahvasti kotimainen laji tukee meidän yrityskuvaa. Me haluamme olla vahvasti läsnä siellä, missä suuri yleisö ja meidän yhteistyökumppanit ovat, Vapon viestintäjohtaja Reijo Vatanen sanoo.

- Lasten ja nuorten liikunnan sponsorointi on eräs meidän tavoista osoittaa vastuullisuutta. Suomalainen urheilumenestys perustuu osaltaan ruohonjuuritason toimintaan, ja me haluamme olla siinä ehdottomasti mukana. Pääsemme seuraamaan läheltä, miten VapoTiimin urheilijoista kehittyy seuraavia mannisia ja koivurantoja.