18.4.2012← Takaisin

Valtakunnalliset HS-leirit Vuokatissa ja Rovaniemellä

Suomen Maastohiihto ry järjestää yhteistyössä ONE WAY:n, Lapin Urheiluopiston ja Vuokatin urheiluopiston kanssa hopeasompasarjalaisille valtakunnalliset harjoitusleirit. Kesä- ja talviharjoitusleirien myötä maastohiihdon Hopeasompatoimintaa kehitetään tuomalla mukaan uusia tuulia ja elementtejä - tukien samalla lasten hiihtoharrastusta ja kasvamista urheilijan polulla.

Leireille kutsutaan Maastohiihto ry:n toimesta automaattisesti 20 Hopeasomman loppukilpailun ja KLL:n parasta nuorta 13 - 15 -sarjoista. Maastohiihto ry pidättää oikeuden kutsua myös em. kiintiön ulkopuolelta nuoria mukaan leirille. Kutsujen mukana tulevat myös ilmoittautumisohjeet leireille.

Leireillä mukana Suomen parhaat nuoret, parhaimmat nuorten valmentajat ja huippuohjelma!

Lisäksi leireille osallistuville Hopeasomman pääyhteistyökumppani ONE WAY:n tuotepaketti (tuotepakettien yhteisarvo 499 €): kesäleirillä Vuokatissa leiriläisille 2 x treenipaita, lippis, juomavyö, lasit ja talvileirillä Premio 10 -kisasauvat + pipo leirivarustukseksi.

Hinta leirille: 195 € / 3vrk - sisältää täysihoidon iltapalalla.

Ajankohdat: Vuokatti 13. - 16.9.2012 ja Rovaniemi 29.11. - 2.12.2012

Lisätietoja: