6.2.2018← Takaisin

Teknos Salpausselän kisojen yhteistyökumppaniksi

Pohjoismaisten hiihtolajien maailmancupin osakilpailut pidetään Lahdessa 3.-4. maaliskuuta 2018. Suomen Hiihtoliitto on solminut yhteistyösopimuksen Teknoksen kanssa ja tätä kautta Teknoksesta tulee Salpausselän kisojen virallinen yhteistyökumppani.

Sopimus sisältää näkyvyyden maastohiihdon maailmancupin miesten sprinttihiihdon sekä naisten 10 km perinteisen kilpailun numeroliiveissä ja laitamainoksissa.

”Maastohiihdon maailmancup antaa meille mielenkiintoisen mahdollisuuden tuoda esille Teknoksen brändiä myös kansainvälisesti. Omassa tuotekehityksessämme panostamme voimakkaasti kestävien pinnoiteratkaisujen kehittämiseen. Hiihtolajeissa tavoitellaan myös kestävyyttä eikä sinnikkyydestä ja periksiantamattomuudestakaan ole haittaa, nämä periaatteet sopivat hyvin myös Teknokseen,” kertoo Teknos Oy:n toimitusjohtaja Arto Mannonen.

Yhteistyön mahdollisti ruotsalainen ISP Sport and Marketing, jolla on pitkä historia urheilumarkkinoinnin parissa. ISP auttaa yrityksiä nostamaan profiiliaan niin näkyvyyden kuin brändin tunnettuuden näkökulmasta.

”Olemme todella iloisia tästä yhteistyöstä Teknoksen ja Suomen Hiihtoliiton välillä. Tavoitteenamme on luoda paras mahdollinen sponsoroinnin kumppanuus asiakkaallemme”, sanoo ISP Sport & Marketing toimitusjohtaja Andreas Ottermark.

”Salpausselän kisat on ainutlaatuinen, kansainvälinen urheilutapahtuma, jolla on pitkä ja hieno historia. Vuosittain maailman parhaat maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn urheilijat saapuvat Lahteen ja tänä vuonna vielä heti talviolympialaisten jälkeen. Suomen Hiihtoliitto ja Salpausselän kisat toivottavat Teknoksen lämpimästi tervetulleeksi Salpausselän kisojen kumppaniperheeseen” sanoo Suomen Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari Töykkä.

***

Teknos on kansainvälinen maalivalmistaja, joka toimii yli 20 maassa Euroopassa, Aasiassa ja USA:ssa. Teknoksen liikevaihto on noin 307 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1600 henkeä. Teknos on johtavia teollisuusmaalien valmistajia, jolla on vahva asema kauppa- ja rakennusmaaleissa. Teknos haluaa maailmamme kestävän pidempään tarjoamalla teknisesti edistyksellisiä pinnoiteratkaisuja suojaamaan pintoja ja pidentämään esineiden käyttöikää. Yritys tekee tiiviistä yhteistyötä asiakkaidensa kanssa. Teknos on perustettu vuonna 1948, ja se on yksi Suomen suurimpia perheyrityksiä.