18.2.2011← Takaisin

Suomen mäkikotkien fanisivusto on avattu

Suomalaisen mäkihypyn ja yhdistetyn uusi fanisivusto on avattu osoitteessa www.finnjumping.fi. Samalla yhteydessä on uusittu lajien visuaaliseen ilmeeseen liittyvä kotkatunnus.

Mäkihypyn ja yhdistetyn seuraajien käyttöön on avattu uudet nettisivut osoitteessa www.finnjumping.fi. Uusien nettisivujen tavoitteena on tarjota eri sidosryhmille pintaa syvemmälle menevää yhteisöllistä sisältöä. Käytännössä tämä näkyy vuorovaikutteisina uutisina, blogeina, reality -videomateriaalina ja erilaisina mäkihyppyyn ja yhdistettyyn liittyvinä aktiviteetteina netissä ja netin ulkopuolella.

Samassa yhteydessä mäkihypyn ja yhdistetyn visuaaliseen ilmeeseen kuuluva kotka -tunnus on uusittu. Aikaisemmassa tunnuksessa käytetty kotkan kuvan malli on ostettu iStockPhoto-kuvapankista. Uuden tunnuksen kotka on piirretty alusta lähtien itse ja nyt se vastaa itse piirrettynä paremmin Finnjumping ry:n arvomaailmaa tinkimättömän työn tekemisestä ja ammattimaisuuden kulttuurista. Tehdyn muutoksen taustalla on sama mainostoimisto, joka vastasi myös aikaisemman tehdyn tunnuksen ja graafisen ilmeen suunnittelusta.

”Kokonaisuudessaan kysymyksessä on ollut Finnjumpingin suurin markkinoinnillinen investointi, jonka seurauksena toivomme pystyvämme palvelemaan entistä paremmin faneja, mediaa ja yhteistyökumppaneitamme”, sanoo Finnjumpingin puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen.

www.hiihtoliitto.fi/makihyppy-yhdistetty sivuilla edelleen Finnjumpingin seura- ja kilpailutoiminnan ajankohtaiset asiat!