5.6.2015← Takaisin

Soili Hirvonen Hiihtoliiton viestintä- ja yhteyspäälliköksi

Suomen Hiihtoliiton viestintä- ja markkinointitiimi vahvistuu elokuussa, kun Soili Hirvonen aloittaa viestintä- ja yhteyspäällikkönä. Hirvosen tehtäviin kuuluu liiton sekä pohjoismaisten hiihtolajien viestinnän suunnittelu ja toteutus. Yhteyspäällikkönä Hirvonen koordinoi myös yhteistyökumppanien sopimuksia ja niiden hyödyntämistä yhdessä kaupallisen johtajan Jari Töykän sekä muun markkinointitiimin kanssa.

"Hienoa saada Soili mukaan rakentamaan hiihtourheilun kasvua kohti vuoden 2017 kotikisoja. Viestintä- ja kumppanuusosaaminen on entistä keskeisemmässä roolissa Hiihtoliiton tuoteperheen kehitysaskelissa”, kommentoi Hiihtoliiton toiminnanjohtaja Mika Kulmala.

Soili Hirvonen siirtyy Hiihtoliittoon Sisältötoimisto Source Creative Oy:stä. Monipuolisten työtehtävien kautta niin hiihtolajien yhteisö kuin eri mediatkin ovat hänelle tutut.Hirvonen on muun muassa vastannut useiden urheilulajien ja tapahtumien viestintätoimista sekä kansainvälisten tapahtumien mediapalveluista vuodesta 2007, suurimpina vuotuiset alppihiihdon maailmancup Levillä ja pohjoismaisten lajien Ruka Nordic. Koulutukseltaan Hirvonen on liikuntatieteiden maisteri.

”Viestintä ja media-ala ovat edelleen suuressa muutoksessa. Kaupallinen aspekti ja markkinointi tulee huomioida jatkossa myös viestinnässä, mikä haastaa, mutta antaa myös mahdollisuuksia monimuotoisten ja mielenkiintoisten sisältöjen rakentamiseen. Hiihtoliitossa on nyt hyvä eteenpäin menevä henki päällä ja uskon, että tällä tiimillä on mahdollista luoda uudenlaista viestintää sekä hyödyntämismalleja kumppaneille”, miettii Hirvonen.