19.1.2012← Takaisin

One Way Sport Oy ja Suomen Maastohiihto ry yhteistyöhön

One Way Sport Oy ja Suomen Maastohiihto ry ovat solmineet 3-vuotisen yhteistyösopimuksen, jonka myötä One Way toimii Suomen Maastohiihdon Hopeasompa-kilpailujärjestelmän pääyhteistyökumppanina 2012-2014. One Way tulee näkymään Hopeasomman loppukilpailuissa mm. numeroliiveissä, alkaen Valkeakoskella hiihdettävissä Hopeasompa-loppukilpailuissa 25.-26.2.2012. Solmitun yhteistyösopimuksen tavoitteena on tukea Hopeasompa-toimintaa sekä lasten hiihtoharrastusta ja kasvamista urheilijan polulla.

”Olemme erittäin tyytyväisiä sopimukseen Suomen Maastohiihto ry:n kanssa” kertoo One Way Sport Oy:n  markkinointijohtaja Ulla Bennert. ”Uskomme, että sopimuksen myötä One Wayn imago ja brändi pohjoismaisen hiihdon parissa vahvistuu ja One Way saa myös paljon positiivista näkyvyyttä Hopeasompa-tapahtumissa”, kertoo Bennert. ”Tulevilla kilpailukausilla tuomme Hopeasompa-loppukilpailuihin yhteistyössä Suomen Maastohiihto ry:n markkinoinnin kanssa Hopeasompa-logolla varustettuja ns. fanituotteita, mm. huppareita”, Bennert jatkaa.

”Olemme tehneet One Wayn kanssa yhteistyötä jo useamman vuoden eri maajoukkueiden osalta ja onkin erinomaisen hienoa, että yhteistyömme kasvaa kun One Waystä tulee myös Hopeasompa-kilpailujärjestelmän pääyhteistyökumppani”, toteaa Jarkko Ruhanen Suomen Maastohiihdo ry:stä.

”Keskustellessamme Hopeasompa-kilpailujärjestelmän yhteistyömahdollisuuksista ja ennen kaikkea Hopeasomman mahdollisista kehittämissuunnista, löysimme nopeasti yhteisen sävelen joka tulee kehittämään ja viemään Hopeasompa-järjestelmäämme tulevina vuosina varmasti eteenpäin”, jatkaa Ruhanen.

Lisätietoja:

Suomen Maastohiihto ry