24.9.2016← Takaisin

Lehtonen ja Lehtinen nousevat uusina jäseninä Hiihtoliiton johtokuntaan

Liittovaltuuston kokous valitsi Suomen Hiihtoliiton johtokuntaan uusia jäseniä erovuoroisten tilalle.

Erovuoroisia jäseniä olivat alppilajien edustajana Martti Uusitalo, mäkihyppy-yhdistetyn edustajana Eero Kuusinen sekä muut johtokunnan jäsenet Jouko Käsmä ja Eero Reijonen. Johtokunnassa jatkavat Eero Kuusinen (mäkihyppy-yhdistetty), Martti Uusitalo (alppilajit) ja Eero Reijonen. Johtokunnan uudeksi jäseneksi valittiin Kati Lehtonen Kangasalta.

Suomen Hiihtoliiton johtokunnan alppilajien edustaja Tatu Lehmuskallio on ilmoittanut erostaan aiemmin. Hiihtoliiton johtokuntaan nousee Lehmuskallion varajäsen Jari Lehtinen, joka on johtokunnan varsinainen jäsen syksyyn 2017 saakka. Lehtisen varajäseneksi valittiin Heikki Toivakka, jonka toimintakausi on vuoden mittainen.

Johtokunnan muiksi varajäseniksi Toivakan lisäksi valittiin maastohiihdon edustajana Heikki Keskitalo Rovaniemeltä, mäkihyppy-yhdistetyn edustajana Lauri Kettunen Tampereelta sekä Satu Kalajainen Helsingistä.