30.9.2015← Takaisin

Ilmoittautuminen avattu Masters World Cupiin Vuokattiin

Ilmoittautuminen Masters World Cupiin Vuokattiin 4. - 12.2.2016 on avattu. Eero Väisänen toivottaa hiihtäjät tervetulleiksi.

Masters World Cup 2016 - maastohiihdon mestaruuskilpailut järjestetään Vuokatissa 4. - 12.2.2016. Maastohiihdon mestaruuskilpailut järjestetään nyt neljättä (4.) kertaa Suomessa. Aiemmin Masters World Cup on järjestetty Rovaniemellä, Kuusamossa ja Kuopiossa.

Kansainvälinen hiihtoliitto järjestää maastohiihdon maailmancupin kilpailut vuosittain eri puolilla maailmaa. Vuonna 2014 kilpailut pidettiin Itävällassa (Pillersetal) ja vuonna 2015 kilpailut järjestetään Venäjällä (Syktyvkar).

Kilpailujen odotettu osallistujamäärä on 1 200 urheilijaa 30 eri maasta. Hiihtäjien tulee olla vähintään 30-vuotiaita.

Kisasivut: www.mwc2016.com
    Kisoista löytyy tietoa myös Hiihtoliiton sivuilta: http://www.hiihtoliitto.fi/maastohiihto/kilpailutoiminta/masters-world-cup/