26.5.2014← Takaisin

Hiihtoliiton uusi johtokunta

Suomen Hiihtoliiton liittovaltuuston kokous nimesi johtokuntaan uudet jäsenet erovuoroisten tilalle. Kokonaan uutena johtokuntaan nousi maastohiihdon edustajana Jouko Käsmä sekä alppihiihdon edustajana Martti Uusitalo.

Hiihtoliiton johtokunnassa erovuoroisia jäseniä olivat maastohiihdon osalta Börje Norrgård ja Eero Reijonen, alppihiihdossa Harri Koponen ja mäkihyppy-yhdistetyn osalta Eero Kuusinen.

Maastohiihto valitsi johtokuntaan Jouko Käsmän ja Eero Reijosen, alppihiihto Martti Uusitalon ja mäki-yhdistetty Eero Kuusisen. Johtokunnassa jatkavat vuosi sitten aloittaneet maastohiihdon edustajat Timo Jaakkola ja Markku Haapasalmi sekä alppihiihdon Tatu Lehmuskallio sekä mäki-yh:n Jukka Salmi.

Uusi johtokunta aloittaa toimikautensa 1.6.2014.