9.2.2011← Takaisin

Hiihtoliiton toimintakonseptista yhteisymmärrys

Suomen Hiihtoliitto ry:n johtokunta saavutti yksimielisen yhteisymmärryksen Hiihtoliiton tulevasta toimintakonseptista. Tämä perustuu Hiihtoliiton ja sen lajiyhdistysten (Finnjumping ry, Ski Sport Finland ry ja Suomen Maastohiihto ry) väliseen tiiviiseen yhteistyöhön.

Kokouksessa esitelty toimintakonsepti luo entistä tarkemman työnjaon Hiihtoliiton ja lajiyhdistysten välille. Lajiyhdistykset ottavat kokonaisvastuun lajikohtaisesta operatiivisesta toiminnasta ja sen tukitoiminnoista, kuten esimerkiksi lajin päivittäisestä taloushallinnosta. Hiihtoliiton ja lajiyhdistysten yhteistyötä terävöitetään ja tehostetaan muun muassa henkilöstöresurssien käytössä.

Uusi toimintakonsepti tullaan ottamaan käyttöön 1.6.2011 alkaen. Sitä ennen Hiihtoliitto ja lajiyhdistykset yhdessä tarkentavat tulevan toimintakonseptin käytännön asioita.

Lisätietoja:

Puheenjohtaja Matti Sundberg, Suomen Hiihtoliitto ry, puh. 040 500 6677