23.5.2016← Takaisin

Heikki Toivakasta Ski Sport Finlandin uusi puheenjohtaja

Alppi- ja freestylelajien lajiliiton Ski Sport Finlandin ylimääräinen seurakokous on lauantaina valinnut yksimielisesti Heikki Toivakan uudeksi puheenjohtajaksi. Toivakalla on vahva tausta kaupan alalta ja hänen vahvinta aluettaan on taloustietämys.

Mikkelistä kotoisin oleva Heikki Toivakka toimii siviiliammatissaan kolmannen polven perheyritys Toivakka Oy:n toimitusjohtajana. Toivakan päätavoitteina on jatkaa strategian mukaisesti yhdistyksen taloudellisen elinvoimaisuuden kehittämistä ja huippu-urheilutoimintojen eteenpäin viemistä kohti menestystä.

Ski Sport Finlandin puheenjohtajuudesta luopunut Martti Uusitalo jatkaa työtään Kansainvälisen Hiihtoliiton, FIS:n councilissa sekä Suomen Hiihtoliiton johtokunnassa.

Heikki Toivakka on toiminut Ski Sport Finlandin hallituksen jäsenenä. Hänen siirtyessään yhdistyksen puheenjohtajaksi, valittiin hänen tilalleen hallituspaikalle Mia Aatamila Joensuun pujottelijoista.

Lisätietoja:
Ski Sport Finlandin puheenjohtaja, Heikki Toivakka 0440-213 850