7.10.2020← Takaisin

Hae Lasten Lumipäivien järjestäjäksi kaudelle 2020-2021 – Haku päättyy 31.10.2020

Haku kauden 2020-2021 Lasten lumipäivät -kiertueen järjestäjäksi on taas auki! Helsinki Ski Weeks:n siirtyessä vuodella eteenpäin Lasten lumipäivät -kiertueelle on vapautunut uusia tapahtuma-ajankohtia.

Vallitsevan koronatilanteen vuoksi tulemme kiinnittämään erityisen paljon huomiota tapahtumien turvallisuuteen: Otamme tilanteen erittäin vakavasti ja tulemme ohjeistamaan seuroja turvallisen tapahtuman järjestämisessä. Tärkeimpinä koronatoimenpiteinä kiinnitämme huomiota turvaväleihin ja käsihygieniaan, huolehdimme ohjaajien maskien käytöstä sekä pidämme kouluryhmät/luokat erillään toisistaan. Annamme seuroille myös mahdollisuuden järjestää tapahtumia koulujen kentillä. Tilanteesta huolimatta pystymme yhdessä järjestämään ainutlaatuisen tapahtumakokonaisuuden ja tuomaan iloa talven keskelle omalle paikkakunnallenne. Järjestäjänä toimiminen on siis turvallista!

Nyt seurallasi on mahdollisuus päästä mukaan osaksi ainutlaatuista kiertuekokonaisuutta!

Lasten Lumipäivät -kiertuekokonaisuus järjestetään Lumilajit Liikuttavat -konseptin alla yhteistyössä Suomen Hiihtoliiton, kaupallisten yhteistyökumppaneiden sekä paikallisten lumilajiseurojen kanssa. Kiertue tarjoaa positiivisia kokemuksia alakoululaisille ja perheille lumiliikunnan parissa. Kiertueen ohjelma koostuu rastipisteistä, jotka sisältävät monipuolista suksitaituruutta ja tekniikkaa, hyppyharjoituksia ja lumipelailua. Iltatapahtumaan toivotaan seuroilta idearikasta ohjelmaa rastipisteiden oheen. Seuroja kannustetaan toteuttamaan tapahtuma yhteistyössä omien sidosryhmiensä kanssa ja ottamaan mukaan myös paikallisia oppilaitoksia.

Lähde mukaan toteuttamaan ainutlaatuista tapahtumakokonaisuutta ja lisää seurasi tunnettuutta paikkakunnallanne sekä innosta perheitä osallistumaan hiihtokouluihin ja seuratoimintaan.

TÄYTÄ HAKULOMAKE TÄSTÄ

Seurojen, jotka ovat ilmoittuneet aikaisemmin, ei tarvitse tehdä uutta ilmoittautumista.