11.11.2003← Takaisin

Freestylen lajiesittelyt vauhdikkaana videona

Freestyle on viisi lajia. Kumparelasku on suomalaisille tuttua, huimat hypyt tunnetaan, mutta minkälaisia ovat uudet Big Air, Ski Cross tai Half Pipe? Sekin selviää uudelta freestylehiihdon lajivideolta.

Freestylen lajien vauhti, meno ja meininki eivät kuvailuilla ja stillkuvilla kunnolla aukene. Tarvitaan liikkuvaa kuvaa. Nyt sitä on saatavissa. Freestylehiihdon lajipäällikkö Marko Mustonen on aikaansaanut videon, jolla kaikki freestylen lajit esitellään livenä. Oman näkökulmansa kuvaan tuovat lajien parhaat suomalaisedustajat - olympiavoittaja, maailmanmestari Janne Lahtelasta lähtien.

Freestylen uudesta lajivideosta saat makupalan tästä (huom! modeemilla ladattaessa aikaa kuluu).

Freestylen uuden lajivideon hinta on 20 € + lähetyskulut. Sitä voi tilata VHS- tai DVD-videona tai CD-romppuna osoitteista: natalia.lahtela@hiihtoliitto.fi tai pirjo.hallamaa@hiihtoliitto.fi