25.4.2010← Takaisin

Finnjumpingin kevätkokous valitsi hallituksen

Finnjumping ry:n kevätkokouksessa Vuokatin Urheiluopistolla 25.4.2010 valittiin yhdistykselle ensimmäinen varsinainen hallitus. Läsnä kevätkokouksessa oli äänivaltaisia jäsenedustajia 18.

Finnjumping ry:n hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Ilkka Tiilikainen ja hallituksen jäseniksi Mauri Haataja, Arttu Lappi, Erkki Palm, Jyri Pelkonen, Pasi Sajasalo ja Jyrki Sahlström.
Kevätkokous päätti, että hallituksen jäsenet ovat erovuorossa ensimmäisen kerran syyskokouksessa 2011. 2011 erovuorossa ovat puolet hallituksen jäsenistä(valittu arvalla): Mauri Haataja, Jyri Pelkonen ja Jyrki Sahlström. Muut ovat erovuorossa syyskokouksessa 2012, mukaan lukien puheenjohtaja.
Ilkka Tiilikainen on tyytyväinen seuraväeltä saamastaan tuesta puheenjohtajan tehtävässään.
- Uusi yhdistys perustettiin kiireisellä aikataululla, mutta saimme toimeenpanevalla hallituksella aloitettua toiminnan hyvässä hengessä ja tehokkaasti. Uudet suuntaviitat lajiryhmän toimintaan on luotu ja täällä Vuokatissa pidetyillä neuvottelupäivillä keskustelua on jatkettu tiiviisti Finnjumpingin toiminnan kehittämiseksi. On hienoa, että saamme jatkaa samalla toimeenpanevassa hallituksessa olleella ryhmällä tätä työtä edelleen täydennettynä Arttu Lapilla. Arttu Lappi tuo hallitukseen mukaan urheilijoiden näkökulman, unohtamatta vahvistuksena hänen omaa ammatillista osaamistaan, kertoo Tiilikainen.