4.11.2013← Takaisin

Finnjumping ry:n syyskokouksessa tehtiin päätös yhdistyksen purkamisesta

Finnjumping ry:n seurakokous on päättänyt, että Finnjumping ry -yhdistys tullaan purkamaan. Päätös tehtiin yksimielisesti yhdistyksen syyskokouksessa 2.11.2013 Vantaalla.

Jotta päätös yhdistyksen purkamisesta on pätevä ja sääntöjen mukainen tulee päätös tehdä kahdessa peräkkäisessä seurakokouksessa joiden välliä on vähintään neljä viikkoa. Päätös purkamisesta astuu voimaan mikäli molemmissa kokouksissa purkamista on kannattanut kolme neljäsosaa äänestyksissä annetuista äänistä.
Seuraava seurakokous on suunniteltu pidettävän Rukalla Nordic Openingin aikaan.

”Tietyllä tapaa tämä päätös on nyt pistettä vaille; tilanne on nyt hyvä ja selkiytyy. Saadaan purettua yhdistys, joka ei enää palvele mitään tarkoitusta. Ja lopetetus saadaan tehtyä sääntöjen edellyttämällä tavalla” kommentoi Finnjumping ry:n varapuheenjohtaja Pasi Sajasalo.

”Olemme osana Hiihtoliittoa ja katsomme tulevaisuuteen ja nyt valmistaudumme olympiatalveen. Käytännön toimintaanhan päätöksellä ei ole vaikutusta. Toiminta Hiihtoliiton alla jatkuu normaaliin tapaan”, jatkoi Sajasalo.

Syyskokousessa palkittiin vuoden 2013 Hopeasompa-seura

Syyskokouksessa Finnjumping ry jakoi myös parhaalle Hopeasompa -seuralle vuosittain jaettavan kiertopalkinnon.  Paavo Talonpojan lahjoittama rataskello meni tänä vuonna Lahden Hiihtoseuralle. Pekka Tervahartiala Lahden Hiihtoseurasta oli vastaanottamassa palkintoa.