16.2.2010← Takaisin

Finnjumping ja Samla Sports Management yhteistyöhön

Finnjumping ry on solminut yhteistyösopimuksen Samla Sports Managementin kanssa.

Finnjumping on solminut yhteistyösopimuksen Samla Sports Managementin kanssa. Sopimuksen mukaan Samla edustaa Finnjumpingia kaikissa sen yhteistyötä ja sponsorointia koskevissa sopimusneuvotteluissa. Sopimuksen kesto on kolme plus kaksi vuotta.
Samla Sports Managementin taustalta löytyy mm. kolminkertainen olympiavoittaja Samppa Lajunen. Yhteistyöhön liittyen Samppa tulee toimimaan jatkossa FJ:n markkinointiryhmässä. ”Mäkihyppy ja yhdistetty ovat hyvin arvostettuja ja seurattuja lajeja kansainvälisesti. Tunnemme molemmat lajit ja ihmiset niiden takana. Tämä luo loistavan pohjan yhteistyön aloittamiselle”, Samppa sanoo.
Finnjumping ry:n puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen on tyytyväinen aloitetun yhteistyön johdosta: ”Markkinoinnin lisäksi Samla tarjoaa meille arvokasta lajiosaamista. Yhteistyön myötä pystymme keskittymään enemmän ydinosaamiseemme Samlan hoitaessa sponsoroinnin ja sopimusneuvottelut. Tämä selkeyttää toimintatapaamme välittömästi.”
Lisätiedot:
Finnjumping Ry, Ilkka Tiilikainen, +358 (0)400 497 277
Samla Sports Management, Samppa Lajunen, +358 (0)40 555 2638
Finnjumping Ry on Suomalaisen mäkihypyn ja yhdistetyn edunvalvoja.
Samla Sports Management on urheilumarkkinointiyhtiö. www.samla.fi