17.11.2017← Takaisin

Europcar mäkihyppymaajoukkueen pääyhteistyökumppaniksi

Suomen johtavan autovuokraamoketju Europcarin ja Hiihtoliiton välistä yhteistyösopimusta laajennettiin ja Europcar nousi Suomen mäkihyppymaajoukkueen pääyhteistyökumppaniksi.

Laajentunut sopimus näkyy käytännössä jo perjantaina mäkihypyn maailmancupavauksessa Puolan Wislassa lähes loppuunmyydyn katsomon edessä.

Yhdistetyn joukkueen tavoin myös mäkihyppääjät hyppäävät vihreissä, autolla koristetuissa hyppykypärissä kaudella 2017/18. Kansainvälinen kilpailukausi alkaa perjantaina Puolan Wislasta karsinnalla. Lauantaina hypätään joukkuekilpailu ja sunnuntaina henkilökohtainen kilpailu.

”Mäkihyppymaajoukkueessa on tällä hetkellä sopivassa suhteessa kovaa kokemusta, mutta myös nuorta potentiaalia. Arvostamme pitkäjänteistä työtä, jota joukkueessa tehdään ja haluamme osaltamme olla matkalla näkyvästi mukana”, sanoo Europcarin toimitusjohtaja Jussi Holopainen.

Pitkän kumppanuuden ansiosta Europcar ja Suomen maajoukkueet pystyvät entistä paremmin hyödyntämään yhteistyösopimustaan. Hiihtoliitto on tyytyväinen laajentuneesta sopimuksesta sekä upeasta yhtenäisestä joukkueilmeestä.

”Olemme tosi tyytyväisiä siihen, että pystyimme entisestään laajentamaan sopimustamme Europcarin kanssa. Nyt joukkueet näyttävät yhtenäisiltä raikkaissa vihreissä kypärissään ja taittavat talven maailmancupmatkaansa Europcarin huoltoautoilla, joiden ulkonäkö on myös erinomaisen yhteistyön tulosta”, toteaa Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari Töykkä.

Yhdistetyn huoltoauton tarinaan voi tutustua maajoukkueen Facebook-sivulla: https://www.facebook.com/ncteamfinland/posts/1474684102601230

***

Europcar on Suomen johtava autovuokraamo. Suomessa Europcarin lisenssioikeuksien haltija on Interrent Oy, joka on toiminut jo vuodesta 1967. Palvelemme asiakkaitamme yli 30 paikkakunnalla, ja palveluksessamme on 180 autonvuokrauksen ammattilaista. Olemme Suomen ainoa autovuokraamo, jolla on ISO:14001 Ympäristösertifikaatti sekä ISO:9001 Laatusertifikaatti. Nämä sertifikaatit ovat todiste vastuullisesta tavastamme toimia sekä asiakkaiden että ympäristömme hyväksi. www.europcar.fi

Suomen Hiihtoliitto on hiihtolajien kattojärjestö Suomessa. Hiihtoliittoon kuuluu noin 500 jäsenseuraa, joiden yhteenliittymänä sen tehtävä on edistää hiihtourheilua sekä kehittää hiihtolajeja koko Suomen kansan keskuudessa. Hiihtoliitto vastaa pohjoismaisten sekä alppilajien yhteyksistä Kansainväliseen hiihtoliittoon (FIS). Hiihtoliiton mäkihypyn ja yhdistetyn maajoukkueisiin kuuluu 40 urheilijaa.

Videoita LUMISPORT TV (YouTube)

Kommentteja ja lyhyitä haastatteluja Soundcloudissa

Seuraa joukkueita some-kanavissa
#SJTEAMFINLAND Facebookissa, Instagramissa ja Twitterissä @Finnjumper #sjteamfinland, Ladies Ski Jumping Team Finland Facebookissa