22.4.2013← Takaisin

Suomen Hiihtoliiton johtokunta ei vielä päättänyt mäkihypyn valmentaja-asiaa

Suomen Hiihtoliiton johtokunta ei tänään maanantaina 22.4.2013 pidetyssä kokouksessaan tehnyt päätöstä mäkihypyn päävalmentaja Pekka Niemelän jatkosta. Niemelän sopimus, joka ulottuu Sotsin 2014 olympialaisiin saakka, on toistaiseksi voimassa.

Päävalmentaja-asiasta keskusteltiin johtokunnan kokouksessa. Johtokunta kaipaa kuitenkin vielä tarkemman selvityksen asiasta ja ennen kaikkea tilannekatsauksen mäkihypyn budjetista ja toimintasuunnitelmasta.

Suomen Hiihtoliiton johtokunta kokoontuu seuraavan kerran 13.5.2013. Päävalmentajan jatko selviää viimeistään silloin.

Suomen Hiihtoliiton mäkihypyn ja yhdistetyn yksikkö kokoontuu seuraneuvottelupäiville tulevana viikonloppuna Jyväskylään. Seuraneuvottelupäivillä käydään läpi valmennuksen linjauksia sekä keskustellaan kauden 2013/14 maajoukkueista. Maajoukkuevalinnoista tiedotetaan toukokuun aikana.