2.4.2014← Takaisin

LV-mäkikisa mahdollisti ikimuistoisen matkan Planicaan

Marja ja Veijo Korkala Vaalasta onnistuivat "lennättämään kotkanpoikasta" suorituksella, jolla voittivat matkan Planicaan, mäkihypyn maailmancupin päätökseen.
    Lasten Mäkiviikon pääyhteistyökumppani, LV toteutti Facebookissa pelattavissa olleen mäkihyppypelin ja toteutti näin voittajapariskunnan unelman todeksi - voittajat pääsivät kisamatkalle Planicaan ja paikan päällä tapaamaan Suomen joukkuetta sekä muidenkin maiden mäkisankareita.

Matkan voittaja, Marja Korkala oli kotimaahan palatessaan erittäin iloisin mielin ja kiitollinen matkasta: "Oli kerrassaan mahtavaa päästä tutustumaan Kranska Goran urheiluvilskeeseen ja erityisesti kisakylään sekä tavata upeita urheilijoita. Nauhoitetuista kisapätkistä olemme matkan jälkeen löytäneet tuttuja kasvoja ja paikkoja."

Palkintomatka oli kaiken kaikkiaan onnistunut ja saa omalta osaltaan voittajaparin varmasti pysymään lajin parissa jatkossakin: "Sateesta huolimatta matkasta jäi erinomaisen aurinkoiset muistot. Vuoden kuluttua matkustamme jälleen Planicaan - tosin todennäköisesti silloin TV:n välityksellä."

[caption id="attachment_6378" align="alignright" width="300"] Noriaki Kasai ja Marja Korkala[/caption]