17.5.2011← Takaisin

Fonecta Oy jatkaa Suomen mäkijoukkueen pääyhteistyökumppanina

Finnjumping ry on solminut jatkosopimuksen yhteystieto- ja mediayhtiö Fonecta Oy:n kanssa. Sopimuksen myötä Fonecta näkyy edelleen Suomen mäkijoukkueen pääyhteistyökumppanina kypärässä ja muissa sovituissa asustekokonaisuuksissa.

Finnjumpingin ja Fonectan yhteistyön sisältö tulee monipuolistumaan entisestään mm. mittavan online-yhteistyön kautta.

Urheilusponsoroinnissa vahvasti mukana oleva Fonecta on tyytyväinen mäkijoukkueyhteistyöhön ja uskoo jatkosopimuksen tuovan molemmin puolin hyvää menestystä.

Fonectan markkinointi- ja viestintäjohtaja Jukka-Pekka Vuori toteaa urheilusponsoroinnin ja erityisesti mäkihypyn olevan Fonectalle erinomainen tapa tuoda yhtiön brändia tunnetuksi. ”Mäkihyppy on suomalaisten suosikkilaji ja sillä on massiivinen mediapeitto. Koska myös joukkueen huippu-urheilullinen suunta on oikea, oli sopimuksen jatkaminen helppo päätös. Odotan kaudesta 2011-2012 paljon sekä kaupallisella että urheilullisella puolella, jatkaa Vuori.

Finnjumpingin puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen on tyytyväinen jatkosopimuksen syntymisestä. - On todella merkittävää, että saamme jatkosopimuksen Fonectan kanssa. Uuteen kauteen valmistautuessamme yhteistyösopimusten vahvistuminen tässä kohtaa on äärimmäisen tärkeää toiminnan pohjana. Mäkihypyn kumppanille mahdollistuu jälleen hyvä näkyvyys: mäkihypyn maailmancup ja lentomäen MM-kilpailut Vikersundissa ja jo heinäkuussa alkava FIS kesä Grand Prix takaavat vahvan näkyvyyden kotimaassa ja kansainvälisesti.

- Uusi Team Finland -imago ja Fonectan monipuoliset palvelut luovat yhteistyöllemme moninaisia mahdollisuuksia joita tullaan hyödyntämään tulevalla kaudella, toteaa Tiilikainen sopimuksesta.

www.fonecta.fi