MÄKIPUVUT KIERTOON -kampanja

Me Hiihtoliitossa haluamme toimia vastuullisesti ja kestävien periaatteiden mukaisesti. Strategiamme mukaan etsimme myös uusia tulonlähteitä, suurempia tai pienempiä, jotka tukevat toimintaamme liikunnan ja urheilun eri tasoilla.

Maajoukkueen urheilijat luovuttavat parin vuoden ajalta tarpeettomiksi jääneet mäkihyppypukunsa myyntiin. Puvut ovat hyväkuntoisia, osalla voi hyppyjä olla takana vain muutamia. Kierrätysmyyntikampanjan tavoitteena on saada maajoukkueen hyväkuntoiset puvut uusiokäyttöön sekä kerätä varoja nuorten mäkihyppytoimintaan.
Pukuja on tulossa myyntiin mm. Antti Aallolta, Andreas Alamommolta, Ville Larinnolta, Jarkko Määtältä ja Eetu Nousiaiselta.

MIKÄ?
Maajoukkueen mäkihyppypukujen kierrätyskampanja.

TAVOITE?
Saada maajoukkueen hyväkuntoiset hyppypuvut uusiokäyttöön muille harrastajille.

HINTA?
60€/puku tai 100€/puku (hinta kunnon mukaan)

MIKSI?
Kierrätyskampanjasta saadut tulot ohjataan juniorien mäkihyppytoimintaan.

MITEN?
Tsekkaa alla olevasta taulukosta pukujen koot ja mitat. Kysy pukujen väreistä ja ilmoita haluamastasi yksilöstä Kimmo Yliriestolle kimmo.yliriesto@hiihtoliitto.fi tai 045 270 0333.
Puku toimitetaan sellaisenaan ostajalle, joka vastaa toimituksen kuluista sekä pukuun tehtävistä tarvittavista muokkauksista. (ennakkovarauksia voi tehdä jo nyt :))

Toimi junioriurheilun hyväksi ja nappaa itsellesi maajoukkueen hyväkuntoinen puku!

Puku 1 (11 kpl)
n. 177cm / haara 80 cm / hiha 51 cm