8.1.2012← Takaisin

Vantaan Suomen Cupin pitäminen varmistunut

Maastohiihdon Suomen Cupin toisen osakilpailuviikonlopun järjestäminen Vantaalla 14.-15.1. Hakunilan urheilupuistossa on varmistunut. Sunnuntaina 8.1. Vantaalla on ollut -12 astetta pakkasta ja järjestäjät ovat päässeet lumettamaan jo kahtena päivänä kisalatuja.

Järjestelytoimikunnan puheenjohtaja Seppo Räty toteaa tyytyväisenä, että olosuhteet kisoille voidaan varmistaa:
-"Tänään su 8.1 Vantaalla pakkasta oli -12 astetta ja lunta on tehty pari vuorokautta yhteenmenoon. Käytännössä sprinttilatu on jo lumetettu ja huomenissa saadaan varmaankin loputkin lumetettua. Hiihtäjiä on ollut jo varsin runsaasti paikalla hiihtämässä. Toisinsanoen kilpailujen pitäminen on varmistunut", toteaa Räty.

Maastohiihdon Suomen Cupin toinen osakilpailuviikonloppu kilpaillaan Hakunilan Urheilupuistossa 14.-15.1.2012.

Osallistujat viikonlopun kisoille varmistuvat viimeistään tiistaina 10.1. klo 18, kun ilmoittautumisaika päättyy. Tiedote osallistujista lähetetään myös medioille saman illan aikana.

Vantaan ohjelmassa on lauantaina vapaan sprintit klo 10 alkaen ja sunnuntaina N 5 km + M 10 km vapaalla hiihtotavalla alkaen klo 11.

Lisätietoja Vantaan osakilpailun ohjelmasta ja aikatauluista:

Lisätietoa:

Vantaan Hiihtoseura