9.6.2005← Takaisin

Suomen Hiihtoliitto hakee maastohiihdon lajijohtajaa

Suomen Hiihtoliitto hakee palvelukseensa maastohiihdon lajijohtajaa. Haku päättyy 5.8.2005.

Suomen Hiihtoliitto ry on yksi Suomen suurimmista urheilun lajiliitoista. Liiton palveluksessa on 37 työntekijää ja sen toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Lahdessa, Vuokatissa, Kuortaneella ja Rovaniemellä. Liiton vuosibudjetti on n. 7,5 m€, josta suurin osa käytetään Suomen parhaan huippu-urheilumenestyksen ylläpitämiseen. Suomen Hiihtoliiton lajeja ovat alppihiihto, freestylehiihto, maastohiihto, mäkihyppy ja yhdistetty. Selvästi suurin liiton lajeista harrastaja- ja seuramäärältään on maastohiihto. Maastohiihto-organisaatioon kuuluvat huippuhiihto, nuorisohiihto ja harrastehiihto ja näiden tarvitsemat tukitoimet.

SUOMEN HIIHTOLIITTO
HAKEE PALVELUKSEENSA 1.1.2006 ALKAEN

MAASTOHIIHDON LAJIJOHTAJAA

Työtehtävät

·        Vastata maastohiihdon toiminnasta, sen suunnittelusta ja toteutuksen valvonnasta ja arvioinnista

·        Vastata maastohiihdon kokonaistaloudesta, sen suunnittelusta, ja seurannasta yhdessä muiden maastohiihdon viranhaltijoiden kanssa

·        Johtaa maastohiihtoasioiden valmistelua ja esitellä päätettävät asiat maastohiihtovaliokunnalle

·        Osallistua maastohiihdon omaan varainhankintaan yhdessä liiton markkinointijohtajan ja muiden maastohiihdon viranhaltijoiden kanssa

·        Toimia koko maastohiihto-organisaation esimiehenä ja liiton operatiivisen johtoryhmän jäsenenä

·        Osallistua maastohiihdon koulutustoimintaan ja seurakehitystyöhön

·        Osallistua maastohiihdon kansainväliseen työskentelyyn

·        Raportoida maastohiihtoasioista sekä liiton toimitusjohtajalle että maastohiihtovaliokunnalle

Tehtävän onnistunut hoitaminen edellyttää riittävää lajituntemusta, kokemusta esimiestehtävistä, näyttöä talousasioiden ja varainhankinnan hallinnasta, riittäviä ATK-taitoja, kielitaitoa (englanti ja ruotsi), sopeutumista joskus hyvinkin kiireiseen työrytmiin ja tarvittaessa joustavuutta työaikoja järjesteltäessä (esim. viikonlopputyöt).

Tehtävä täytetään toistaiseksi. Työsuhteen alussa on 6 kuukauden koeaika.

Työtehtäviin liittyviin kysymyksiin vastaavat sekä SHL:n toimitusjohtaja Jari Piirainen (p. 040-586 2006) että maastohiihtovaliokunnan puheenjohtaja Kari Virranta (p. 0400-371 094).

Hakemukset palkkatoivomuksineen 5.8.2005 mennessä joko postitse osoitteella Jari Piirainen, Suomen Hiihtoliitto ry, Radiokatu 20, 00093 SLU (kuoreen merkintä ”Maastohiihdon lajijohtaja”) tai sähköpostilla osoitteeseen jari.piirainen@hiihtoliitto.fi

Lisätietoa Suomen Hiihtoliitto ry:n toiminnasta löytyy näiltä sivuilta.
Hakuilmoituksen voi tulostaa myös tästä.