9.12.2010← Takaisin

Suomen Hiihtoliiton liittokokouksen jatkokokous 12.12.2010 Tampereella

Suomen Hiihtoliitto ry:n sääntömääräisen liittokokouksen jatkokokous järjestetään 12. joulukuuta Tampereella. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kaikki SHL:n jäsenyhteisöt ovat tervetulleita kokoukseen!

Suomen Hiihtoliiton liittokokouksen jatkokokous

Suomen Hiihtoliitto ry:n sääntömääräisen liittokokouksen jatkokokous järjestetään sunnuntaina 12. joulukuuta 2010 kello 15.30. Liittokokous aloitettiin lauantaina 9.10.2010.

Kokouspaikkana on Hotelli Scandic Rosendahl, Pyynikintie 13, 33230 Tampere.

Hiihtoliiton sääntöjen 13 §:n mukaan varsinainen liittokokous pidetään joka toinen vuosi touko-joulukuussa johtokunnan määrätessä tarkemman kokousajan ja -paikan.

Kokouskutsu julkaistaan liiton virallisessa äänenkannattajassa vähintään neljä (4) viikkoa ennen kokousta. Liittokokouksessa on äänivalta liiton jäsenyhteisöillä, joilla on oikeus lähettää kokouksiin yksi (1) äänioikeutettu edustaja sekä sen lisäksi kaksi (2) lisäedustajaa. Lisäedustajilla on vain puheoikeus. Kukin äänioikeutettu edustaja äänestää ainoastaan yhdellä äänellä.

Edustaja voi kokouksessa edustaa vain yhtä jäsenyhteisöä.

Liittovaltuuston ja johtokunnan jäsenillä on äänioikeus vain jäsenyhteisön edustajina, muussa tapauksessa läsnäolo- ja puheoikeus.

Liittokokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Liittokokouksen kokouskutsu, esityslista ja valtakirjapohja ovat liitteinä alla.