3.5.2016← Takaisin

Suomen Hiihtoliiton kumppaniverkosto vahvistuu entisestään kohti kotikisoja – Stopteltat maastohiihtomaajoukkueen yhteistyökumppaniksi

Orimattilalainen, Suomen suurin tapahtumatelttojen ja katsomoiden toimittaja Stopteltat Oy liittyy maastohiihtomaajoukkueen jo aiemmin vahvistuneeseen yhteistyökumppaniryhmään. Sopimus on voimassa kevääseen 2017 saakka.

Stopteltoista tuli jo aiemmin tänä keväänä Lahti2017 virallinen palveluyhteistyökumppani vastaten kisojen yleisöalueiden tilapäisteltoista sekä lisäkatsomoista.

Stopteltoilla tulee olemaan iso ja monipuolinen rooli suomalaisen hiihtourheilun juhlavuotena sekä Lahden MM-kisoissa että maastohiihdon maajoukkueen tukijana.

”Olemme erittäin iloisia saadessamme päijäthämäläisen alansa johtavan yrityksen Stopteltat mukaan myös maastohiihtomaajoukkueen kumppaniksi”, toteaa Suomen Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari Töykkä.

”Stopteltat on hyvin tunnettu ensisijaisesti isojen tapahtumien luotettavana yhteistyökumppanina ja olen itsekin tehnyt heidän kanssa useiden vuosien aikana erinomaista yhteistyötä monissa eri urheilun suurtapahtumassa. Nyt Stopteltat tekee uudenlaisen avauksen ryhtymällä yhden Suomen ehdottomasti kiinnostavimman maajoukkueen, maastohiihdon yhteistyökumppaniksi. Toivotan Stopteltat lämpimästi tervetulleeksi mukaan Hiihtoliiton kasvaneeseen kumppaniperheeseen”, Töykkä jatkaa.

Myös Stoptelttojen puolesta ollaan tyytyväisiä yhteistyösopimukseen.

"Olemme innoissamme tästä uudesta kumppanuudesta, on hienoa olla omalta osaltamme mukana maastohiihtomaajoukkueen matkalla  kohti kotikisoja", kommentoi Stoptelttojen toimitusjohtaja Terttu Keskinen-Rönkkö.

Lisätiedot:
    Suomen Hiihtoliitto ry/Nordic Ski Finland Oy, kaupallinen johtaja Jari Töykkä