12.12.2010← Takaisin

Sundberg jatkaa yksimielisesti Hiihtoliiton puheenjohtajana

Suomen Hiihtoliitto ry:n liittovaltuusto valitsi yksimielisesti vuorineuvos Matti Sundbergin jatkaman Hiihtoliiton puheenjohtajana seuraavan kaksivuotisen toimikauden.

SUOMEN HIIHTOLIITTO ry
    TIEDOTE 12.12.2010

Sundberg jatkaa yksimielisesti Hiihtoliiton puheenjohtajana

Suomen Hiihtoliitto ry:n liittovaltuusto piti sääntömääräisen syyskokouksen Tampereella 12.12.2010. Liittovaltuusto valitsi yksimielisesti Hiihtoliiton puheenjohtajaksi vuorineuvos Matti Sundbergin. Hiihtoliiton johtokuntaan valittiin seuraavaksi kaksivuotiseksi toimikaudeksi Tatu Lehmuskallio (alppilajit), Reijo Alakoski (maastohiihto), Ari Nurminen (maastohiihto) ja Mauri Haataja (mäkihyppy-yhdistetty). Johtokunnan jäseninä jatkavat Tauno Palotie (alppilajit), Börje Norrgård (maastohiihto), Eero Reijonen (maastohiihto) ja Ilkka Tiilikainen (mäkihyppy-yhdistetty).

Hiihtoliiton liittokokouksen jatkokokouksessa valittiin seuraavaksi kaksivuotiseksi toimikaudeksi liittovaltuustoon 10 alppilajeja edustavaa henkilöä, 20 maastohiihtoa edustavaa henkilöä ja 10 mäkihyppyä ja yhdistettyä edustavaa henkilöä. Liittovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Asko Uurasjärvi ja varapuheenjohtajaksi Risto Happonen.

Lisätietoja:

Puheenjohtaja Matti Sundberg, puh. 040 500 6677