4.6.2018← Takaisin

Ski Jyväskylä ry hakee nuorisovalmennuksen koordinaattoria - hakuaikaa jatkettu

Ski Jyväskylä ry on maasto- ja ampumahiihdon erikoisseura, joka liikuttaa ympäri vuoden eri-ikäisiä ja -tasoisia hiihtäjiä. Seuran toiminta-alue on Jyväskylä ja sen lähialueet.

Kahtena edellisenä vuonna Ski Jyväskylä on ollut valtakunnallisessa maastohiihdon seuraluokittelussa eniten toimintaansa kehittänyt seura. Maastohiihdossa Ski Jyväskylä on lasten ja nuorten Tähtiseura.

Tulevien vuosien tavoitteenamme on saada hiihdon pariin lapsia, nuoria ja aikuisia haastamaan itseään ja pitämään kuntoa yllä hiihdon avulla. Lisäksi mahdollistamme kilpailusuuntautuneen urheilijan polun valinneiden nuorten kasvun kansallisen ja kansainvälisen tason kilpahiihtäjiksi.

Nuorisovalmennuksen koordinaattorin tehtäviin kuuluu vastata lasten ja nuorten liikuttamisesta sekä harrastajan-/urheilijanpolun kehittämisestä Ski Jyväskylässä yhteistyössä seuran ohjaajien ja valmentajien kanssa. Koordinaattorin tehtäviin kuuluu myös seuraohjaajien ja valmentajien sparraus sekä ohjaaja -ja valmentajapolun rakentaminen seuraan. Tehtävässä pääset jatkamaan myös hiihtoseuran ja koulujen välistä yhteistyötä lasten liikunnan edistämiseksi sekä edistämään yhteistyötä muiden urheiluseurojen kanssa.

Tehtävään valittavalta henkilöltä odotetaan hyvää yhteistyökykyä, oma-aloitteisuutta, organisointitaitoja, positiivista asennetta ja vahvaa maastohiihdon lajituntemusta. Eduksi luetaan aikaisempi kokemus seuratoiminnasta ja maastohiihdon ohjaamisesta. Pedagoginen osaaminen katsotaan eduksi, koska sitä tarvitaan käytännön ohjaus- ja koulutustilanteissa.

Nuorisovalmennuksen koordinaattorin tehtävä on kokopäivätyö, jossa sekä työaika että -paikka vaihtelee - työntekijä voi esimerkiksi osallistua seuran järjestämille leireille ja harjoituksiin, tai työskennellä seuran toimistolla. Työ alkaa elokuussa 2018 ja työsuhde on hankerahoituksesta johtuen määräaikainen. Määräaikaisuus kestää 30.4.2019 asti, minkä jälkeen on mahdollisuus hakea työhön jatkoa.

Odotamme sinulta hakemusta palkkatoivomuksen kera 21.6.2018 mennessä osoitteeseen: erkki.a.nurmi@gmail.com

Lisätietoja tehtävästä antaa seuran puheenjohtaja Erkki Nurmi, erkki.a.nurmi@gmail.com tai puh. 0400 638 560

Lue työpaikkailmoitus pdf-muodossa tästä.