19.5.2005← Takaisin

Seuroilla mahdollisuus kokeilla Sporttisaittia ilmaiseksi

Seurat ja joukkueet voivat nyt hankkia entistä helpommin työkalun kotisivujensa tekemiseen. Seurat voivat tutustua liikunnan ja urheilun omaan Sporttisaitti-julkaisutyökaluun ilmaiseksi 14 päivän ajan.

Sporttisaitti on suomalaisen liikunnan ja urheilun oma kotisivujen tekemiseen ja ylläpitoon suunniteltu internet-palvelu. Sporttisaitti on urheilun testaama: se on varma ja helppokäyttöinen.

Seuralle oma kotisivu helposti

”Sporttisaitin käyttö ei vaadi erillistaitoja. Nopean ja varmatoimisen Sporttisaitin avulla seuran tai joukkueen kotisivujen perustaminen ja päivitys sujuvat helposti ilman erillisiä ohjelmia tavallisella internet-selaimella”, SLU:n tietohallintojohtaja Tuomo Louhivuori sanoo.

Seuroilla on nyt myös mahdollisuus kokeilla toukokuussa uudistunutta Sporttisaitti-palvelua ilmaiseksi 14 päivän ajan. Tutustumisjaksolla seura saa käyttöönsä Sporttisaitti-julkaisutyökalun ja erinäisiä lisäpalveluita, joita testaamalla se voi päättää, mitkä ovat juuri ne ominaisuudet, joita se tarvitsee omien kotisivujensa pyörittämiseen. Tilauslomake Sporttisaitti kokeilulle löytyy http://www.sporttisaitti.com/-sivustolta.

Urheilun yhteiseen sähköiseen maailmaan

Tutustumisjakson jälkeen seurat voivat halutessaan jatkaa Sporttisaitin käyttöä ja liittyä liikunnan ja urheilun yhteiseen sähköiseen maailmaan.

Sporttisaittia käyttävät jo suurimmat lajiliitot kuten Palloliitto, Koripalloliitto ja Hiihtoliitto. Lisäksi Sporttisaitti on käytössä lähes 300 seuralla.

”Uudistuksella Sporttisaitin hyödyt haluttiin tarjota myös pienempien seurojen käyttöön. Tavoitteenamme on parantaa liittojen ja seurojen sähköistä viestintää. Sporttisaitilla seurojen tiedotus paranee ja myös uusien jäsenten on helpompi löytää seuran pariin”, Louhivuori sanoo.

Sporttisaitti kotisivutyökalu maksaa 15 euroa kuussa. Lisäksi seura voi hankkia Sporttisaittiin uusia lisäpalveluita tarpeidensa mukaan.

Tutustu uudistuneeseen Sporttisaittiin: http://www.sporttisaitti.com/

Sporttisaitti on suomalaisen liikunnan ja urheilun oma internet-palvelu. Sporttisaitti-palvelun tarjoavat SLU:n tietohallintoyksikkö SLUnet sekä internet-palveluyritys Optinet Oy.

Lisätietoa:
    Tuomo Louhivuori, tietohallintojohtaja, SLU, puh.  0400 615 055, tuomo.louhivuori@slu.fi,
    Paula Lehtomäki, tiedottaja, SLU, puh 045 676 2328, paula.lehtomaki@slu.fi