2.9.2005← Takaisin

Osallistu Kilpailo ideatalkoisiin!

Lasten kilpailutoiminnan kehittäminen on nyt hyvässä vauhdissa. Näihin Nuoren Suomen Kilpailo ideatalkoisiin halutaan mukaan kaikki, joita asia kiinnostaa.

Jos sinulla on hyviä ideoita - isoja tai pieniä, miten lasten ja nuorten kilpailutoimintaa tulisi kehittää, niin osallistu ideatalkoisiin .

Ideat voivat koskea mitä tahansa osa-aluetta: välineitä, sääntöjä, palkitsemista, tulosten julkistamista, sarjajärjestelmiä, toimitsijoita, katsojia ... siis ihan mitä tahansa, joka liittyy lasten ja nuorten kilpaurheiluun. Idea voi koskea yhtä lajia tai useita lajeja. Idea voi olla kokonaan uusi tai se voi olla sellainen, jota olette jo omassa seurassa tai ryhmässä kokeilleet. Hullutkin ideat ovat tervetulleita!

Miten mukaan Kilpailo ideatalkoisiin?

Mukaan pääset kirjaamalla ideat netissä olevalla ideatalkoolomakkeelle. Hakemusta voi tarvittaessa täydentää postitse lähetettävällä materiaalilla. Postiosoite Nuori Suomi/ Kilpailo ideatalkoot, Radiokatu 20, 00240 Helsinki. Ideat tulee lähettää 31.12.2005 mennessä.

Palkintoina sporttisia viikonloppupaketteja Vierumäen, Kuortaneen ja Vuokatin urheiluopistoilla, 20 kpl Silja Linen risteilykortteja ja kymmenen 100 euron Intersport-lahjankorttia sekä lajikohtaisia palkintoja.

Kaikki kisaan osallistuneet osallistuvat palkinnon arvontaan.

TIEDUSTELUT:
Nuori Suomi / Eija Alaja
etunimi.sukunimi@nuorisuomi.fi
Puh. (09) 3481 2536, 0400 617 531

Kilpailoa ideatalkoissa on mukana myös Veikkaus. Veikkaus haluaa kannustaa meitä kaikkia kehittämään lasten ja nuorten kilpailutoimintaa.