15.4.2010← Takaisin

Nuori Suomi etsii Movereita

Sinä liikunnasta, tapahtumien järjestämisestä ja nuorten kanssa toimimisesta kiinnostunut nuori aikuinen, tässä on tilaisuutesi! Oletko 20 – 29 -vuotias, liikunnasta kiinnostunut ja itse aktiivisesti liikkuva nuori sekä luonteeltasi iloinen ja sosiaalinen? Mikäli vastauksesi kysymykseen on kyllä, saatat olla etsimämme henkilö!

Nuori Suomi ry etsii eri puolilta Suomea Movereita tukemaan yläkoulujen ja toisen asteen oppilaitosten oppilaita sekä urheiluseurojen nuoria liikuntatapahtumien järjestämisessä. Tapahtumat ovat koulujen nuorten järjestämiä ja Moverin tehtävänä on markkinoida idea nuorista tapahtuman järjestäjinä koululle. Kun koulu innostuu asiasta, on Moverin tehtävänä toimia nuorten tukena ja ohjata heitä tapahtuman järjestämiseen liittyvissä asioissa. Moverina toimimisessa etuna on, jos sinulla on aiempaa kokemusta tapahtuman järjestämisestä ja nuorten kanssa toimimisesta.

Moverin työstä maksetaan 200 euroa/toteutunut tapahtuma. Moverit koulutetaan tehtävään. Moveri-toiminta aloitetaan huhti-toukokuussa idean markkinoinnilla kouluille. Toiminta päättyy kevään osalta toukokuun lopussa ja jatkuu syksyllä koulujen aloittaessa uuden lukuvuoden.

Hakemukset ja CV lähetetään sähköpostitse osoitteeseen tapahtumat@nuorisuomi.fi 30.4. mennessä. Kirjoita viestikenttään ”Hakemus Moveriksi”.

Lisätietoja riikka.mannelin@nuorisuomi.fi tai Riikka Mannelin 040-7182855 (puhelimitse ma-pe klo 9.30-16.00).

Nuori Suomi ry ja Suomen Liikunta ja Urheilu (SLU) toteuttavat Your Move -kampanjaa vuosina 2008-2011. Nuorten omat tapahtumat ovat Your Move -kampanjaa, jonka tavoitteena lisätä 13–19 -vuotiaiden nuorten osallisuutta ja liikkumisen määrää. Kampanja huipentuu vuonna 2011 Helsingissä järjestettävään suurtapahtumaan, jonne odotetaan yli 50 000 kävijää. Lisätietoja www.yourmove.fi