30.4.2018← Takaisin

Maastohiihdon nuorten haastajaryhmien info kaudelle 2018-2019

U20 Vuokatti-ryhmä

Vuokatin urheiluopisto ja Suomen Hiihtoliitto ovat kutsuneet 19 nuorten sarjan hiihtäjää Vuokatti-haastajaryhmään. Ryhmän tavoitteena on urheilijoiden kokonaisvaltainen kehittyminen sekä ensi kauden nuorten arvokisat. Leiritys toteutetaan Vuokatin urheiluopistolla. Ryhmällä on kaikkiaan viisi leiriä ja ryhmän valmentajana toimii Glenn Lindholm, glenn.lindholm@vuokattisport.fi

Ryhmään kutsutut urheilijat:

Miehet, s. 1999
    Oskari Hökkä, Lari Laine, Roni Lukkarinen, Tomi Santasalo

Miehet, s. 2000
    Antti Ahvenjärvi, Eero Iso-Tryykäri, Arttu Kaario, Tomi Kyrönlahti, Ilmari Saarinen, Johannes Vuorela

Naiset, s. 1999
    Ella Anttola, Sonja Katajamäki, Jonna Pakola, Noora Tivinen, Heidi Vähäkuopus

Naiset, s. 2000
    Jemina Böök, Riina Hakala, Tuuli Liukkonen, Eveliina Toivanen

U18-20 Haastajaryhmä

Suomen Hiihtoliitto ja yhteistyökumppanit perustavat U18-20 Haastajaryhmän ensi kaudella nuorten sarjojen hiihtäjille. Ryhmään voi hakea 16 - 20 -vuotiaat nuoret eri puolelta Suomea. Ryhmään valitaan n. 20 - 30 hiihtäjää. Lähtökohtana on, että ryhmään valittu urheilija osallistuu kaikille leireille. Hakeminen 8.5.2018 mennessä linkin kautta: https://goo.gl/forms/MmBb7dUmEyQhtuMI2

Valinnat julkistetaan hakuajan umpeuduttua.

Alustava leirityssuunnitelma:

23.-27.5. Varala/Tampere (83 €/vrk, sis. täysihoito + iltapala)
    25.-29.6. Imatra (n. 65 €/vrk, sis. täysihoito)
    12.-16.8. Pajulahti (74,30 €/vrk, sis. täysihoito + iltapala)
    7.-11.11. Vuokatti (voi muuttua, pidetään Vuokatin Suomen Cupin jälkeen) (70 €/vrk, sis. täysihoito)
    Tammikuu Jämi (tarkentuu, pidetään nuorten SM-kilpailuiden jälkeen) (n. 75 €/vrk, sis. täysihoito + iltapala) / olosuhdevaraus, vaihtoehtoina Jyväskylä ja Vuokatti

Lisätietoja:
    Valmentaja Miika Köykkä