5.9.2017← Takaisin

Maastohiihdon huoltokoulutuksissa on vielä tilaa

Suomen Hiihtoliitto järjestää yhden päivän huoltokoulutuksen Hollolan Messilässä lauantaina 30.9.2017. Kouluttajina toimivat Jari Nieminen sekä SHL:n huoltoryhmän jäsen. Koulutus on suunnattu kaikille suksien voitelusta ja huollosta kiinnostuneille ja se antaa myös pohjaa Hiihtoliiton I- ja II-tason huoltokoulutukseen pyrkiville. Koulutuksessa käydään läpi suksen voiteluun liittyvät asiat: pohjustus, luistovoitelu, pitovoitelu ja käsikuvion valinta. Myös ns. pitokarvasuksien huoltaminen käydään läpi sekä tarvittaessa suksen mittaaminen. Koulutuksessa näytetään voiteluita käytännössä.

Koulutus toteutetaan, jos ilmoittautumisia tulee vähintään 30. Koulutuksen hinta on 80 €/henkilö sisältäen aamukahvin ja voileivän, lounaan sekä iltapäiväkahvin ja kahvileivän.

Koulutuksen ohjelma ja ilmoittautumisohjeet kuten myös tiedot lokakuun I- ja II-tason huoltokoulutuksista löytyvät täältä.