7.5.2012← Takaisin

Koponen ja Vuori Hiihtoliiton johtokuntaan

Hiihtoliiton liittovaltuuston kevätkokouksessa Jyväskylässä 5.5.2012 valittiin kaksi uutta jäsentä liiton johtokuntaan erovuoroisten Ilkka Tiilikaisen ja Tauno Palotien tilalle. Uudet johtokunnan jäsenet ovat Ski Sport Finland ry:n puheenjohtaja Harri Koponen sekä Finnjumping ry:n vastavalittu puheenjohtaja, Fonectan markkinointi- ja viestintäjohtaja Jukka-Pekka Vuori.

Johtokunnan erovuoroisia jäseniä olivat myös Börje Norrgård ja Eero Reijonen, jotka molemmat valittiin jatkamaan johtokunnassa. Johtokunnan jäsenten valinnan lisäksi liittovaltuusto hyväksyi Suomen Hiihtoliiton toimintasuunnitelman ja talousarvion toiminta- ja tilikaudelle 1.6.2012 - 31.5.2013.

Myös Suomen Maastohiihto ry:n hiihtopiirikokous kokoontui Jyväskylässä ylimääräiseen kokoukseensa. Kokouksessa esitettiin katsaus yhdistyksen taloustilanteeseen ja keskusteltiin SHL:n sääntöuudistuksesta, johon palataan syksyllä. Syksyn sääntömääräisessä piirikokouksessa esitellään ja vahvistetaan myös Suomen Maastohiihdon lopullinen toimintasuunnitelma ja talousarvio kaudelle 2012 - 2013.