17.10.2011← Takaisin

Kauden 2011 - 2012 kilpailulisenssit ja Skipassit lunastettavissa

Kansallinen kilpailulisenssi tai Skipassi kaudelle 2011 - 2012 tulee lunastaa viimeistään marraskuun aikana, jotta edellisen kauden lisenssivakuutus on voimassa vielä marraskuun ajan. Muutoin vakuutus astuu voimaan maksupäivänä klo 24.

Lisenssi ja Skipassi ovat voimassa marraskuun 1. päivästä lähtien tai 1.11. jälkeen maksettaessa maksuhetkestä. Lisenssiin ja Skipassiin sisältyvä vakuutus tulee voimaan 1.11.2011 tai 1.11. jälkeen maksettaessa maksupäivänä klo 24.00.

Maastohiihdon julkaisema Hiihtäjä-lehti ei ilmesty enää entisessä muodossaan. Maastohiihdon ja mäkihypyn/yhdistetyn jokaisen lisenssin ja Skipassin yhteydessä voi nyt lunastaa Kustannus Oy Juoksijan julkaiseman, viisi kertaa vuodessa ilmestyvän Hiihto-lehden. Lehden hinta on tällöin 24 €, joka on suoritettava lisenssin maksun yhteydessä. Normaali tilausmaksu on 31,90 € / vuosi. Skipassiin voi liittää vaihtoehtoisesti myös alppilajien Edge-lehden. Edge-lehden hinta on 18 €.

Lisenssin ja Skipassin pääsee lunastamaan täältä