11.2.2005← Takaisin

Hiihtomaa-valokuvauskilpailu on käynnissä

Lunta on tullut kaikkialle Suomeen ja Hiihtomaat on saatu käyttöön ympäri maan. Nyt on hyvä aika ottaa kamera mukaan ja ikuistaa ilonpito ja meininki ja osallistua kilpailuun.

Näppää kolmen  kuvan sarja Hiihtomaasta  ja voita vapaa  viikonloppu kahdelle Vuokatin Urheiluopistolla  tai Atomic-merkkiset  maastohiihtosukset.

Osallistu Suomen Hiihtoliiton järjestämään Hiihtomaa-valokuvauskilpailuun. Parhaat kuvasarjat julkaistaan Hiihtäjä-lehdessä ja Hiihtoliiton Internet-sivuilla. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan vapaa viikonloppu kahdelle Vuokatin Urheiluopistolla. Sarjojen voittajat palkitaan Atomic-merkkisillä kilpahiihtosuksilla.

Kilpailun säännöt

Kolmen valokuvan sarjassa kiinnitetään huomio ennen kaikkea ideaan ja tunnelmaan – tekninen taso ei ole määräävä. Kuvasarjan pitää kertoa Hiihtomaasta sen fyysisestä olemuksesta ja siellä tapahtuvasta hiihtotoiminnasta.  Kuvan pitää olla ennen julkaisematon ja otettu Suomesta.  Kilpailuun voi osallistua niin monella kolmen kuvan sarjalla kuin haluaa. Kilpailusarjat ovat alle 16-vuotiaat ja yli 16-vuotiaat.

Kilpailu päättyy  31.3.2005.  Hiihtomaa-valokuvauskilpailun voittajat valitaan  11.4.2005

Toimi näin:

-       Merkitse kuvat järjestykseen (1 -> 3)  kuvien mukaan myös oma nimesi, ikäsi ja osoitteesi.

-        Lähetä kilpailukuvasi osoitteeseen: Suomen Hiihtoliitto, Radiokatu 20, 00093 SLU, uoreen merkintä ”Hiihtomaa-valokuvauskilpailu”.

-        Tai lähetä kilpailukuvasi sähköisesti jpg-formaatissa: timo.rautio@shl.slu.fi
Muista mainita kuvien järjestys ja osoitteesi.

Kuvan käyttöoikeus:

Valokuvien lähettäjä luovuttaa kuvan käyttöoikeuden Suomen Hiihtoliitolle, joka käyttää kilpailukuvia Hiihtomaa-projektin kampanjassa ja mahdollisesti Hiihtäjä-lehdessä. Hiihtäjässä julkaistaan kooste kilpailun parhaimmistosta. Kuvien käytöstä ei makseta palkkiota. Kuvaajan tulee hankkia kuvissa mahdollisesti olevilta henkilöiltä lupa kuvien julkaisuun.