16.6.2005← Takaisin

Hiihtäjät viihtyvät hyvin Jukolassa

Suunnistus on monen hiihtäjän mieluinen kesäharrastus. Niinpä tulevan viikonlopun Jukolan viestissä Anjalankoskella nähdään monta hiihtolajien edustajaa eri joukkueissa.

Hiihtoliiton coachit –nimellä on Jukolassa viime vuosina ollut joukkue sekalaisella menestyksellä. Tänä vuonna joukkueessa ei valmentajia taida olla muita kuin Pekka Kemppi. Nuorisopäällikkö Timo Rautio on mukana ja tutummista hiihtäjistä Matti Heikkinen, Jari Joutsen ja Teemu Härkönen.

Hiihtoliiton toimisto on tänäkin vuonna Anjalankoskella hyvin edustettuna. Timo Raution lisäksi maastohiihdon lajisihteeri Larissa Erola juoksee aloitusosuuden Helsingin Suunnistajat 8 –joukkueessa ja mikrotuki Oskari Westerholm neljännen osuuden CSC –joukkueessa. Lisäksi mukana on toimitusjohtaja Jari Piirainen, joka pitää kisatunnelmaa yllä kisa-alueella jututtamalla niin tuttuja kuin tuntemattomampiakin Jukolan kävijöitä.