2.9.2005← Takaisin

Älä osta kallista bensaa - käytä hyväksesi hiihdon St1-etu

St1 on suomalaisen maastohiihdon pääyhteistyökumppani, joka Hiihtoliitolle antamansa tuen lisäksi hyödyttää myös tavallisia "matti ja maija hiihtäjiä". St1-huoltamot antavat alennusta polttoaineista kaikille, jotka esittävät Suomen Hiihtoliiton toimittaman etukortin.

Polttoaineiden hinnat ovat viime aikoina nousseet hurjasti ja siksi jokainen alennuksena saatava sentti on tervetullut. St1-alennuksen määrä on asemakohtainen, yleensä pari senttiä litralta.

St1-etu sisältyy kaikkiin Suomen Hiihtoliiton muovisiin etukortteihin: kaikkien hiihtolajien kilpailulisenssikortteihin, Skipassi-kortteihin, SHL:n vapaakorttiin ja Valmentajakerhon jäsenkorttiin. St1-yhteistyön merkkinä kortin takana on magneettinauha. Edun saa syöttämällä etukortin ennen tankkausta automaattiin. Kassalla maksettaessa kortti tulee näyttää ennen maksusuoritusta.

Syksyn ja kylmien ollessa tulossa kannattaa muistaa, että St1-etu koskee myös polttoöljyä.

Lisäksi on hyvä tietää, että St1 toimittaa myös sähköä. Siitä ei tule alennusta Hiihtoliiton korteilla, kannattaa kuitenkin kysyä tarjousta. Voipa hyvinkin olla, että nykyinen sähköntuottajanne jää toiseksi - lisätietoja www.st1.fi .