22.12.2010← Takaisin

Suomen Paralympiakomitea etsii kehittämispäällikköä

Suomen Paralympiakomitea etsii tiimiinsä osaavaa

KEHITTÄMISPÄÄLLIKKÖÄ

Tehtäviisi kuuluu muun muassa Tie Tähtiin urheilijarekrytointi, paralympialajien erilaiset kehittämishankkeet sekä vastata Paralympiakomitean nuorten valmennusjärjestelmästä.

Edellytämme hakijalta soveltuvaa koulutusta sekä valmennus- ja huippu-urheiluosaamista. Onnistuminen tehtävässä edellyttää yhteistyö- ja organisointikykyä, innostavaa ja oma-aloitteista otetta, tapahtumien järjestämiseen liittyvää kokemustaustaa sekä englanninkielen sujuvaa taitoa.

Olet merkittävä osa dynaamista ja osaavaa tiimiä. Toimit urheilijoiden, valmentajien, lajiliittojen, vammaisurheilujärjestöjen sekä muiden kansallisten ja kansainvälisten huippu-urheilutahojen kanssa. Mikäli haluat olla kehittämässä suomalaista vammaishuippu-urheilua, lähetä vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 19.1.2011 mennessä Suomen Paralympiakomiteaan Radiokatu 20, 00240 Helsinki, kuoreen merkintä "kehittämispäällikkö” tai sähköpostilla antti.heikkinen@paralympia.fi.

Lisätietoja: pääsihteeri Antti Heikkinen, 040 595 8559 tai valmennuspäällikkö Kimmo Mustonen, 050 566 9869

www.paralympia.fi

Suomen Paralympiakomitean vastuulla on valmistella, valita, rahoittaa ja johtaa Suomen joukkue kesä- ja talviparalympialaisiin.