28.3.2012← Takaisin

I-tason valmentaja- ja ohjaajakoulutuksen kouluttajakoulutus

Maastohiihto ry, Vuokatin Urheiluopisto, Lapin Urheiluopisto ja Valmentajakerho järjestävät yhteistyössä I-tasojen kouluttajakoulutuksen Vuokatin Urheiluopistolla 20.4.2012 klo 13 – 21.4.2012 klo 12.

Maastohiihto ry hyväksyy I-tason koulutuksien kouluttajiksi vain sellaiset henkilöt, jotka ovat kouluttajakoulutuksen käyneet. Siksi alueiden, hiihtopiirien sekä muiden koulutustahojen toivotaan lähettävän koulutukseen henkilön/henkilöitä, jotka soveltuvat kouluttajiksi ja joiden halutaan vetävän näitä koulutuksia. Tarkoituksena on  rakentaa koulutukset koko maassa yhteismitallisiksi niin sisältöjen, menetelmien kuin materiaalien osalta.

Taustayhteisön toivotaan osallistuvan koulutettavan matkakorvauksiin ja opiston täysihoitohintaan 63 €/ hlö. Perjantain lounaan hinta 12,50 ei sisälly täysihoitohintaan.

Ilmoittautumiset 4.4.2012 mennessä teuvo.ylikoski@maastohiihto.fi sekä majoitustarve virpi.mustonen@vuokattisport.fi

Tiedustelut: Pia Pekonen, 040 702 0666 ja Jyrki Uotila, 0400 628 794